۱۸ پاسخ

مربا کن بهتره چهارتا صبح میخورین خوشمزه هم هست

هم کمپوت هم مربا خوب میشه

مرررربا

کمپوت کن

کمپوتشم عالی میشه

من هم کمپوت کردم هم مربا

عزیزم ما کربلا که رفته بودیم یه خانوم پاش خورد به دخترم بعد برای عذر خواهی یکم میوه خشک بهش داد سیب ها رو ورقه ی نازک بریده بود بعد کمی طعم آبلیمو هم میداد ببین طعمش عالی بود

کیک سیب خوشمزه میشه

خونه ما سیب نمیمونه
پدر پسر عاشقشن 😂

خشک کن دم نوش سیب و به و هل، بَه بَه 😍

من کمپوت درست میکنم
واسه پسرمم سیب رنده میکنم ازش دوش داره
ولی کمپوت و زود میخورن نمیمونه

باهاش برای بچه ت فرنی درست کن عالیه طمع ش

کمپوت بهتره،خشکم میتونی بکنی
مال منم مونده بود خشکشون کردم

کمپوت بهتره با شکر و آبلیمو و گلاب بذار بپزه عالی میشه

کره سیب درست کن

عم کمپوت درست کن بیشترشو هم مربا کن هر دوشون خوب میشه

کمپوتشون کن. خیلی خوشمزه مبشه😋

مربا کن خوشمزه تره

سوال های مرتبط