۸ پاسخ

وایسا فروردین

بعد به شوهراتون بگید همکاری میکنن باهاتون ؟!

من از اول بارداری رابطه بدون جلوگیری داشتم 🥴. نکنه بخاطر همین سرکلاژ شدم ، الان ذیگه کلا محروم شدم ، ولی دکترم هیچی نگفته بود

من یبار گرفتم افتادم رو انقباض

بنظرم صب کن بشی سال جدید بعد شروع کن

من از ۳۷هفته میخوام شروع کنم الان میترسم که زایمان کنم تو این هفته میخوام زایمانم بیافته تو سال جدید

ببخشید این سئوال رو میپرسم
رابطه بدون جلوگیری یعنی اگر مایع منی هم داخل واژن ریخته بشه مشکلی نداره؟

اره شروع کن

من تا چهل هفته انجام دادم برای من که اصلا تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی