۳ پاسخ

عزیزم منم اتفاقا دیروز پسرم رو بردم دکتر دقیقا مثه بچه شما شب از همین ساعتا شروع میکرد تا دو و نیم شب و روز ها هم هر از گاهی ک بیدار میشد همش جیغ میزد گریه میکرد بردم دکتر معاینه کرد گفت هیچ مشکلی نداره خداروشکر گفت اینا بخاطر رشد های عصبیه از هر زمانی ک شروع شده باشه تا دوماه اینا میره حدودا هیچ دارویی هم نداد گفت دیگه نیازی هم نیست دکتر ببری

دقيقا بچه منم ١١ شب شروع ميكنه
گاهي تا ٦-٧ صبح

دختذمنم دقیقا همین بود
دکترش گفت احتمالا دلش دردمیکنه قطره داد

سوال های مرتبط