عزیزم منم اتفاقا دیروز پسرم رو بردم دکتر دقیقا مثه بچه شما شب از همین ساعتا شروع میکرد تا دو و نیم شب و روز ها هم هر از گاهی ک بیدار میشد همش جیغ میزد گریه میکرد بردم دکتر معاینه کرد گفت هیچ مشکلی نداره خداروشکر گفت اینا بخاطر رشد های عصبیه از هر زمانی ک شروع شده باشه تا دوماه اینا میره حدودا هیچ دارویی هم نداد گفت دیگه نیازی هم نیست دکتر ببری
دقيقا بچه منم ١١ شب شروع ميكنه
گاهي تا ٦-٧ صبح
دختذمنم دقیقا همین بود
دکترش گفت احتمالا دلش دردمیکنه قطره داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.