خانما سیب پخته برای سرماخوردگی و سلفه خوبه؟

۵ پاسخ

آره خیلی خوبه سینه نرم میکنه

اگه براسرماخوردگی چیزی میخای خودت یابچه فرقی نداره بارهنگ خیلی خوبه

برای سلفه رو نمیدونم ولی برا سرفه خوبه🤦🏼‍♀️

سلفه؟

سلفه؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۹ ماهگی
مامان سوینا خانم 🧿🫂 مامان سوینا خانم 🧿🫂 ۱۵ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی