۸ پاسخ

مامان سودا جان خوبید ببخش همیشه پیام میدم گلم ❤️
سرکلاژم چند روزی یبوستم سرویس میرم اذیتم زور نمیزنم فشار نمیارم به خودم ممکنه بدون زور زدن هم بخاطر یبوست به سرکلاژ فشار بیاد و اینکه شما نتیجه گفتید چی مصرف کنم رفع شه

من یه موقع خیلی اذیت باشم ۳ قاشق میخورم
اما در حالت عادی، ۵ و ۶ صبح که بیدار میشم یه قاشق هر روز میخورم با آب پشتش
خیلی خوبه
کیوی هم خیلی اثر داره
روزی دو سه تا با پوست

فقط کیوی
عالیه

من یک قاشق شربت لاکتوز میخورم روش یک لیوان اب ولرم.یبوستم خوب میشه

کاهو و کیوی روزانه بخور برا من تاثیر داره کمی

کاهو بخور، کدو خورشتی،

آلو بگیر آب کن شبا بخور

من بعد هر وعده غذایی میخورم
ولی بازم جواب نمیده
الان ک شکمم باز سفت شده

سوال های مرتبط