چه دردی داره نی نی انقدر میک میزنه سینه رو 🤦‍♀️😥😥😥

تصویر
۱۴ پاسخ

من دور اون لباتو بخورم جیگرم🧿🧿🧿🧿🧿❤️❤️❤️😍😍

ای جانم عزیزم
باید از ۸ماهگی پماد میزدی از این پماد بزن

تصویر

ای جانم
برای منم دعا دخترمو بسلامتی بغل بگیرم🥲❤

قشنگ شیر داری؟

ای خدااا قربووون قیافشششش

چرا دستکش دستشه لباسشم استین کوتاه برعکسه؟ لباس استین بلند تنش کن دکترا میگن دستکش دست بچه نکنید بزارید با دستاش همه چیو لمس کنن

پماد الفا بزن عالیه برامن سه روزه خوبش کرد

پماد چشمی بزن عزیزم

اره برای بچه اول خیلی سخته
برای من زخم شد خون می اومد دهن بچم پر خونه میشد از بس سینم خونریزی میکرد باید تحمل کنی کم کم درست میشه

وای قربون اون شیر دور دهنت اخههه🥺💙

ای خدا جانم🥺🥺🥺🥺🩵👶🏻

عزیزم لباسش سایز صفر یا یک ؟

قطره آ د هست تو بهداشت میده بزن به سینه هات

پماد بزن

سوال های مرتبط