۱۱ پاسخ

با اینکه یکم جای بخیه هام هنوز درده ولی برگردم عقب بازم انتخابم سزارینه

من بچه اولم طبیعی بودم خیلی اذیت شدم با آمپول فشار دو روز کامل درد کشیدم
دومی رو رفتم سز اختیاری راضی بودم اینم درد داره ها بیمارستان پمپ درد گرفتم
خونه هم شیاف استفاده میکردم راضی بودم

من طبیعی بودم خداروشکر چون خونمون خیلی پله داشت این پله ها خیلی کمکم کرد من حتی نه ورزش کردم نه پیاده روی ساعت ۱۰ رب رفتم زایشگاه ساعت ۱ نیم ظهر هم زایمان کردم
بچه اولمم بود همه میگفتن بهم بچه اول خیلی طولانی میشه زایمانت یکی دو روز درد میکشی بعد برا زایمانت ۷ ۸ ساعت درد میکشی اما نه من زود زایمان کردم البته کمک ماما هم خیلی تاثیر داره

به نظرم هیچ کدوم بهتر از اون یکی نیست بنا به شرایط بدنی مادر وضعیت جنین حتی کادر بیمارستان برای هر کسی یه روش بهتره

بااینکه جای بخیه هام درد میکنه و ی کم تو نشستن و خوابیدنه اذیتم ولی بازم برگردم عقب مطمئنا نظرم با سزارینه.

سزارین خیلی خوبه، فقط 4روز اول سخته بقیش هیچی نداره

من سزارین بودم خیلی راضی بودم از روز سوم تمام کارای بچمو خودم میکردم

زایمان اولم طبیعی خیلی بد
زایمان دومم سزاختیاری اذیت شدم خب ولی بهترازطبیعیه

من سزارين بودم راضيم ولى يك هفته اول خيلى دردناك و سخته

فقط طبيعی

قطعا سرارین انتخاب منه،

سوال های مرتبط