اصلا نباید بخوری اصلا دیگه نخور انقدر اب بخور که از بدنت زود خارج بشه
ان شا الله که چیزی نمیشه تا جای که میتونی اب اب جوش بخور زود تر دفع بشه
انشالا چیزی نمیشه دیگه فکرشو نکن و اب هویج نخور
هیچی دیگه نخور
ایشالا که هیچی نمیشه ولی از این ببعد اگه هم خوردی کم بخور
انشالله ک هیچی نمیشه دیگه نخور
هیچی،دیگ نخور
هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.