من توی روز دولیوان آب هویج خوردم نمیدونستم مضر چی میشه؟؟

۸ پاسخ

اصلا نباید بخوری اصلا دیگه نخور انقدر اب بخور که از بدنت زود خارج بشه

ان شا الله که چیزی نمیشه تا جای که میتونی اب اب جوش بخور زود تر دفع بشه

انشالا چیزی نمیشه دیگه فکرشو نکن و اب هویج نخور

هیچی دیگه نخور

ایشالا که هیچی نمیشه ولی از این ببعد اگه هم خوردی کم بخور

انشالله ک هیچی نمیشه دیگه نخور

هیچی،دیگ نخور

هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری