من شیر خودم خوب بود چون بچم زردی داشت دکتر گفت بهش کمکی شیرخشک بده زردی رو بتونه دفع کنه
من زود زایمان کردم واقعا نداشتم
ولی خب انتخاب خیلیا شیرخشکه برا همین تلاششون کمه
من تلاش کردم ولی نداشتم واقعا!
من شیر خودمو میدم ، روزای اول کم بود سریع سینه هامو انداختم زیر شیر دوش برقی و اوکی شد
اوایل زایمان کلا طول میکشه شیر بیاد تو سینه برا همین ترکیبی میدن یا شیر خشک برای کمکی و به بچه میدن
به خاطر اینکه شیردهی اصول داره و باید کامل یاد بگیریم،متخصصای اطفال کلاسای آنلاین دارن که کامل توضیح میدن و خیلی خوبه...
نود درصد مامانا الکی شیرخشک میدن به بچه هاشون و اگه آموزش دیده باشن و تلاش کنن اصلا نیازی نیست
اولش که شیر کم هست هرچی بچه بیشتر زیر سینه باشه شیر بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.