۷ پاسخ

واسه من جدیدا نوکشون می خاره🙄 نمی دونم چرا

برا اینه که شیر داره میاد😍

از من همینجور میشه سینم ی تیر بدی میکشه

ماله منم اینجوریه مامانم میگم وقتی شیر پر میشه واسه همین

مال من تازه سه روزه
گاهی وقتا تیر میکشه

اره از منم جدیدا درد میکنه

عاره منم

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری