۲ پاسخ

اگه تیروئید نداشته باشی میتونی بزنی. منم دارم میزنم

برو دکتر تغذیه آزمایش خون مینویسه بعد دز و برات مشخص میکنه سر خود نزن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۳ ماهگی