۲۶ پاسخ

اره گاهی نمیکشم ولی تا حد امکان سعی میکنم خودمو کنترل کنم

گاهی سرش داد کشیدم متاسفانه وسریع پشیمون میشم

متاسفانه داد زدم البته اگر کار خطرناکی انجام بده ولی نزدم تاحالا

داد بد نزدم فقط صدام بالا رفته زدنم در حد شوخی زدم در باسنش ولی شده نمیخوابیده بزور خوابوندمش که عصبانیتمو فهمید

دعوا کردن ولی نزدم حتی پسره بزرگم ۸ سالشه تا حالا نزدم دلم نمیاد

موهام کشید در حد یکم صدا بره بالا گفتم ولم کن
چنان زد زیر گریه کوشولو
منم سریع بغلش کردم
بعضی وقتام حرصیم میکنه ب خودم میزنم میزنم تو پام🤣

نزدم ولی داد چرا زدم کلا عصبیم سر دخترمم زیادداد میزنم مخم نمیکشه دیگ همسرم میبینه خیلی اذیتم میبرتشون بیرون میگردونه یا میبره اتاق بازی میکنن تا من آروم بشم

خیلیییی خودمو کنترل میکنم
اما اگر یکم تن صدام تغییر کنه بشدت میترسه و گریه میکنه

اره چون اصلا حرف گوش نمیده خیلی شلوغ میکنه اذیت میکنه

نه داد زدم نه کتک واقعا این بچه چیزی نمیفهمه درکی نداره من تو اوج عصبانیت ک پی پی کرده رو فرش همون روز کلی خرابکاری دیگ هم انجام داد فقط نفس عمیق کشیدم

من یه بار زدم تا الانم عذاب وجدان دارم ولی زیاد داد میزنم واقعا کم میارم بعضی وقتا

دوستان ی پشنهاد برا فردا نهار با مرغ بهم بدین

داد آره زیاد زدم والا
ولی زدن ن در حد یه دست یواش 🥲
همونم مردم از عذاب وجدان دیگه نمیزنم هیچوقت

جدی حرف میزنم یا محدودیت تعیین میکنم ، مثل الان تلویزیون ممنوعه یا امروز ژله ممنوع شد ولی زدن که اصلا ، تقریبا داد هم نزدم ... البته منظورم بچه اولمه که کلاس اولیه وگرنه نی نی که هنوز محدودیت هم نمیفهمه ، حراقل تا دوسالگی آزاد بذار فقط بگو این کار اشتباهه یا خطر داره ، فک کنم پسرم ۴ یا ۵ ساله بود ممنوعیتهای تنبیهی رو شروع کردیم

چندباری پیشاومده صدام بالابزه ولی زدن نه اصلا

داد زدم
ولی نزدمش

نه ،هر کی خشونت علیه بچه ،مخصوصا بچه های کوچیک داره باید تحت درمان روانشناس قرار بگیره،هیییییچ تو جیهی نداره،هیچ توجیهی،خستگی،مشکل خانوادگی،بیماری مادر و.....

فعلا که همه سعیم اینه این کارارونکنم امروز بردمش خرید براش لباس بخرم انقدر گریه کرد سردرد گرفتم ولی در جواب گریه هاش نهایت بی محلی کنم

منم خیلی داد میزنم سرش

داد زدم ۳ بار اون زمان افسردگی داشتم💔بعدش دیگ خودمو قوی کردم و دیگ قول دادم تکرار نشه و نشد
و هیچوقت نزدمش

من زدم ولی اروم در کونش زدم

اره داد میزنم
داد نزنی سوار سرت میشن

هیچوقت

من سه باز زدم

اره خیلی داد زدم اونم وقتی خیلی میخواد زور بگه ولی تا حد امکان تا اونجایی ک بتونم اروم و خیلی خوش رو هستم باش

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی