به هیچ وجه 😍
نه ... با عشق انتخابشون کردم
دوستان من 18 بودم گفت وزنش 248گرم نرمال هست
هرگز ... آرزوشو داشتم هامین مامان😍
به هیچ عنوان اصلا تاحالا بهش فکر نکردم
نه اصلا.یه دختر باچشمای درشت تو تصورم بود که بشدت مهربون وبااحساسه .دلسا مثل اسمش بااحساسه ومنو باباشو محکم بغل میکنه
من ایلیا دوست داشتم شوهرم گذاشت امیرحسین
من از اول بارداری تا ۵ روز قبل زایمان اسم پسرمون گذاشته بودیم ایلیا یهو شوهرم منصرف شد گفت ارتین
اره من خیلی دوست داشتم نورا بزارم دختر بزرگم نذاشت الا بلا گفت وانیا بزاریم
اصلا وابدا
ن اصلاااا
نه هیچ وقت خیلی هم اسمشو دوست دارم 😍🥰
آره برا آرین دودل بودم همه میگغتن بزار آروین..ولی کزاستم آرین یکم سخته نسبت ب ارتین
نه
ن هیچ وقت
ن خیلی اسمشو دوست دارم
اره گاهی
اما خب باز اسم قشنگ تری پیدا نمیکنم
چرا. گاهی میگم شاید یه اسم با معنی عمیق تر میزاشتم. ولی وقتی صداش میکنموقند تودلم اب میشه یلدممیره
عزیزم اسم کوچولوت چیه؟
نه اصلا
نه اصلا
نه اصلا
نه اصلا😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.