۱۴ پاسخ

من چند روز پیش ی لباس خواب خریدم۸۵۰تومن واقعاااا ارزش نداشت کلا توره اصلا ارزش۸۵۰تومن رو نداره بدجوری عذاب وجدان گرفتم😑💔

من از اونجایی که خسیسم سعی میکنم زیاد چیز به درد نخور نگیرم 😀

خیر😊😊😊

تا دلت بخواد 😅

هیچی دیگه بیخبال شدم

بسیارررر

آره من دیروز موتور وسپا به دخترم خریدم پشیمون شدم ۱۵میلیون خریدم

خیلی 🤣

یبار یه پیراهن گرون خریدم البته خودم نمیخواستم شوهرم خرید تا چندروز عذاب وجدان داشتم چون باپولش میشد دوسه تا پیراهن خرید.ولی بعد یه مدت که جلو دیگران پوشیدم و تیپ زدم همه تعریف کردن از قشنگیش فهمیدم که واقعا ضرب المثل هرچی پول بدی آش میخوری درسته.هم جنسش خوبه هم کیفیتش.ارزونی همیشه که خوب نیست گاهی ارزون ها نه شیکن نه با کیفیت و پول دور ریختنه...میانه روی بهترین کاره

اره شده
هیچی دیگه فراموش کردم گفتم کی لایق تر خودمه مگه

نه خودم بخرم پشیمون نمیشم
ولی یکی دو بار هدیه گرون واسم خریدن خیلی باب دام نبوده ولی احترام گذاشتم نبردم عوض کنم بعدش خیلی پشیمون شدم

اره😂.

هیچی لذت بردم از خریدم مگ چقد زنده ایم یا زندگی میکنیم حرص بخوریم

خیلییی

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی