۱۵ پاسخ

چاره ای هست؟میتونی خونه کهنه ببندی اگه توان داری هی بشوری

اگه میتونی و حوصله داری کهنه کن .فقط خیلی عداب اور خواهر .به فکر خودت باش و سلامتی و پوست دست خودت .

کهنه.

من دو هفتس تو خونه کهنه میکنم بیرون میبرم پوشک میکنم
میگم ی کمک هست به شوهرم خیلی گرونیه خب
خیابون حلالی 550میده
جانبو طالقانی هم چند تا داشت قیمت قدیم میدادم برو ببین داره بخر
به نظرم بچه هامون دیگه بزرگ شدن دردسر نداره .بچه من پیپیشو تو حموم پاشو میگیرم میکنه بیشتر اوقات
جیشم تو کهنه میکنه فوری عوض میکنم میشورم رو بخاری فوری خشک میشه

من دو هفتس تو خونه کهنه میکنم بیرون میبرم پوشک میکنم
میگم ی کمک هست به شوهرم خیلی گرونیه خب
خیابون حلالی 550میده
جانبو طالقانی هم چند تا داشت قیمت قدیم میدادم برو ببین داره بخر
به نظرم بچه هامون دیگه بزرگ شدن دردسر نداره .بچه من پیپیشو تو حموم پاشو میگیرم میکنه بیشتر اوقات
جیشم تو کهنه میکنه فوری عوض میکنم میشورم رو بخاری فوری خشک میشه

من دو هفتس تو خونه کهنه میکنم بیرون میبرم پوشک میکنم
میگم ی کمک هست به شوهرم خیلی گرونیه خب
خیابون حلالی 550میده
جانبو طالقانی هم چند تا داشت قیمت قدیم میدادم برو ببین داره بخر
به نظرم بچه هامون دیگه بزرگ شدن دردسر نداره .بچه من پیپیشو تو حموم پاشو میگیرم میکنه بیشتر اوقات
جیشم تو کهنه میکنه فوری عوض میکنم میشورم رو بخاری فوری خشک میشه

من دو هفتس تو خونه کهنه میکنم بیرون میبرم پوشک میکنم
میگم ی کمک هست به شوهرم خیلی گرونیه خب
خیابون حلالی 550میده
جانبو طالقانی هم چند تا داشت قیمت قدیم میدادم برو ببین داره بخر
به نظرم بچه هامون دیگه بزرگ شدن دردسر نداره .بچه من پیپیشو تو حموم پاشو میگیرم میکنه بیشتر اوقات
جیشم تو کهنه میکنه فوری عوض میکنم میشورم رو بخاری فوری خشک میشه

من دو هفتس تو خونه کهنه میکنم بیرون میبرم پوشک میکنم
میگم ی کمک هست به شوهرم خیلی گرونیه خب
خیابون حلالی 550میده
جانبو طالقانی هم چند تا داشت قیمت قدیم میدادم برو ببین داره بخر
به نظرم بچه هامون دیگه بزرگ شدن دردسر نداره .بچه من پیپیشو تو حموم پاشو میگیرم میکنه بیشتر اوقات
جیشم تو کهنه میکنه فوری عوض میکنم میشورم رو بخاری فوری خشک میشه

بابا دروغ کجا شده هفتصد ...من تازه خریدم قیمت قبل

من دیشب گرفتم مولفیکس از ۳۲۰ شده ۳۵۰ اصلا دروغ بود ۷۰۰

این بیرونشه

تصویر

من از نوزادیش براش پوشک دائمی گرفته بودم خیلی خوبه اما چون نوزادی خیلی پی پی میکرد واقعا سخت بود شستن
اما الان که دیگه بزرگتر شده و اینکه عفونت ادراری هم گرفته بود دیگه دوباره اونارو استفاده میکنم
فقط شبا و مهمونیا پوشک میکنم

دیجی کالا هنوز قیمت قدیم داره
یه چندتا بگیر نگه دار

باور کن کوکومی سیصد تومنه خیلی هم خوبه
چ اصراریه مای بیبی بگیرید پول برنده

مگه تازگیا خریدی که این قیمت شده؟فکرنکنم اینقد شده باشه

سوال های مرتبط