خانما دخترم یبوست شده چی بدم؟؟
پوشک فرزندپروری

۴ پاسخ

اگه شدیده نصف شیاف گلیسیرین اگه نه میتونی یدونه قندبندازی توآب بدی بهش.یایه سرنگ روغن زیتون خوراکی.شربت نی نی لاکسم واسه یبوسته بچهاست انجیره ولی شکمشم باروغن زیتون چرب کنین

روغن بادام شیرین.هیچ ضرری هم نداره

موقه دسشوییش دستکش بپوش وازلین ب مقعدش بزن

پروکید بده

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی