۵ پاسخ

زیر ۲سال نباید شربت بدید
فقط قطره با تجویر پزشک

اره عزیزم

ستیریزین دکتر گفت زیر دو سال مجاز نیست نره به جاش قطره پلاریژین بده

آره خیلی

آره خواب اوره قرصش هم من می‌خوردم خوابم‌میبرد

سوال های مرتبط

مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۱ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی