۷ پاسخ

تا بکماه تو دربخچال قابل استفاده س

نیاز نیست فقط حواست باشه تا یک ماه میتونی استفاده کنی

نه یخچالی نیس دمای اتاق خوبه

بله

بزاری یخچال بهتره بیرون زود خراب میشه عزیزم

بزاری بهتره

نه لازم نيست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی