ته چین توبارداری میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

عزیزم من زعفرون دم کرده ام میخورم
ته چین که چیزی نیست😂

مشکلی ندارع تازه تو که دیگه آخر بارداریته

دمتون گرم واقعا با سؤالاتتون میخندیم حالمون خوب میشه😂🙏🏻

زعفرون کمتر بزن بخور نوش جونت

سعی کن قسمت های کم زعفرون ترشو بخوری در کل با یک بار خوردن چیزی نمیشه

بخاطرزعفران زیادش ازیه طرف خستم شده ازغذاهای تکراری

مثلا چرا نتونی بخوری؟!

😐😐😐

بله میتونید 🫤

سوال های مرتبط