توبارداری فشاربالا چی بخورم بیادپایین

۲ پاسخ

خیار

شربت سکنجبین خوبه اگه قند نداری نفس عمیق هم فشارتو میاره پایین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ساحل وسامیار مامان ساحل وسامیار ۲ ماهگی