آیا ترنجبین واس نفخ وکارکردن شکم خوبه
؟

۵ پاسخ

اره خیلی

هر روز با اب گرم درست کنی بدی یکم اسهال میشه هروقت دیدی خیلی بیقراری میکنه بده بخوره مثل آب رو آتیشه

آره عالیه

اره خیلی خوبه یوقتایی ک پسرم خیلی بیقراری کنه بهش میدم آروم‌میشه راحت میخابه

عرقش منظورتونه برای نوزاد

سوال های مرتبط

مامان زبیر مامان زبیر ۴ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی ۱ ماهگی