۵ پاسخ

منم قطره کولیک از پدیا کیدز بهش میدم بهتره

فاموتیدین داد دکترم ، خوب شد بهتره

دکتر ب من گفت هیچ دارویی نداره فقط باید تو‌ننو بخوابونیش و خوب آر‌وغش و بگیری بعد شیر ۲۰دقیقه نگهش داری
فقط قطره داد برای تو بینیش هر ۸ساعت
ی پودر شاسه هم داد گفت‌اگه‌دوس نداشت نخورد نمیخواد بدی

سوسپانسیون اسومراز ۱۰
اپتامیل یک

من خودم کیدوزل میدادم قطعش کردم با شیرخشک اچ آ الان شیرخشک اس ام آ میدم کمتر بالا میره ولی همش درحاد جویدنه و ترش میکنه معدش حس میکنم

سوال های مرتبط