منم قطره کولیک از پدیا کیدز بهش میدم بهتره
فاموتیدین داد دکترم ، خوب شد بهتره
دکتر ب من گفت هیچ دارویی نداره فقط باید توننو بخوابونیش و خوب آروغش و بگیری بعد شیر ۲۰دقیقه نگهش داری
فقط قطره داد برای تو بینیش هر ۸ساعت
ی پودر شاسه هم داد گفتاگهدوس نداشت نخورد نمیخواد بدی
سوسپانسیون اسومراز ۱۰
اپتامیل یک
من خودم کیدوزل میدادم قطعش کردم با شیرخشک اچ آ الان شیرخشک اس ام آ میدم کمتر بالا میره ولی همش درحاد جویدنه و ترش میکنه معدش حس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.