۹ پاسخ

من دوسالگی دادم انقد حساسیت داد🫤🫤

اگ حساسیت نداد بده بهش دیگ بازم

اشکال نداره اگرحساسیت نده ولی من باشم دیگ نمیدم حداقل ۹»۱۰ ماهش بشه

منم نمیدونستم دو روز پیش دوتا کامل خورد حساسیت نداد میخوام ادامه بدم بنظرتون بدم!؟

من دخترم ی بار برداشت خورد ی دونه کامل تا بهش برسم بع دکترش صحبت کردم گفت اشکالی نداره ببین اسهال نمیشه یا بالا نمیاره بهش بده اگرم دونه های قرمز زد تا یک هفته نده باز امتحان کن ک خداروشکر مشکلی پیش نیومد واسش الانم بعضی مواقع میخوره

اشکال نداره یه بار دادی
انشالا که حساسیت نشون نمیده

توت فرنگی ب شدت الرژنه

الرژی زاعه تا یکسال

تا یکسالگی مثل عسل ممنوع

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان ماهان🥹🩵 مامان ماهان🥹🩵 ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان 👑 پادشاه مامان 👑 پادشاه ۱۰ ماهگی
مامان کوروش قشنگه🐭❤️ مامان کوروش قشنگه🐭❤️ ۱۳ ماهگی