۲ پاسخ

من یه مدت اینجوری شدم سینم خالی بود بچه سیر نمیشد
خودمو بستم به ابهویج و ابگوشت و کپسول شیزافژا خداروشکر شیرم برگشت

سیر میشه عزیزم بچه بزرگ شده شیر کشش زیاد شده فک مییکنی کم شده
قبلا همشو نمیخورده الان میخوره
کم ک نیست ایشالا
ولی اگ فک میکنی کامل سیر نمیشه میتونی روزی یکی دو وعده غذا فرنی اینا بدی الان ک سنش خوبه دیگع برا غذا

سوال های مرتبط