سلام برا کیپ شدن بینی چیکار کنم

۴ پاسخ

تحمل عزیزم من شیش ماه تحمل کردم فقط تاثیر نداره هرچی بریزی باید تو جیبت بزاری هر نیم ساعت بریزی همون کیپ باشه آدم آسوده تر

منم اینجوریم اسپری میزنم

اسپری بینی بگیر از داروخانه

گلاب بریز تو دماغت

سوال های مرتبط

مامان پسری و دو قلوها✨🦋 مامان پسری و دو قلوها✨🦋 هفته بیست‌وهفتم بارداری