۹ پاسخ

نیمرو با پنیر خامه ای،پخته با پنیر خامه ای،پخته با کره،پخته با سیب زمینی و پنیر مث توپک‌ میکنم،یه مدلم هست بهش میگن پنیر برشته پنیرو یه کوچولو سرخ میکنی بعد تخم مرغ میزنی نیمرو میکنی همش میزنی خیلی خوشمزس با شوید

با پوره سیب یا گلابی میکس کن بده..زرده آبپز

من زرده رو با کره میدم دوس نداره
یکم آبجوش و یه دونه بیسکوییت مادر هم میندازم توش ک بخوره

آبپز کن
زرده رو با کره قاطی کن بهش بده
اگه هم حساسیت داره با شیری که میخوره

من پنیر خامه ای یکم میزنم . بعد کوچولو کوچولو قد نخود گرد میکنم میذارم دهنش دوست داره .

زرده رو با خرما یا موز میدم

زرده رو با روغن زیتون نرم میکنم
با موز قاطی میکنم
تو سوپش میریزم

من ندادم

زرده رو با کره قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی