سلام بچه ها این تب سنجا خوبن خطا ندارن؟

تصویر
۴ پاسخ

دکتر پرسیدم اینا و جیوه ایا دقیق تر میزنن
اینا برا زیربغله ،ازونا ک رو پیشونی میزنی من دارم اصلاااا درست نشون نمیده اینا عالین

ن عزیزم خوبه من چند سال دارم

چرا از اون مدل ک دسته داره روی پیشونی میگیرین نخریدی من سر پسر اولم داشتم از اینا خیلی اذیت می‌کنه تا صدا بوقش در بیاد من دوس نداشتم ایندفعه از اونا خریدم قیمتش هم زیاد نبود 600 فک کنم بود

اره.

سوال های مرتبط

مامان م ی  ر ا ن 💙 مامان م ی ر ا ن 💙 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی