دوستان هفته جدید برم قلب جنین تشکل شده🫣

۳ پاسخ

8هفته برو چون زود بری قلب تشکیل نشه استرس میگیری صب کن 10روز دیگه برو

عزیزم من هنوزنرفتم نتونستم برم فردامیخام برم به نظرم زوده وایستا۸هفته برو

خیلی زود عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته سی‌ویکم بارداری