خانما تشکل قلب جنین هزینش چقدره

۸ پاسخ

یک و صد

حالا خیلی زوده الان بری ممکنه بگه دو هفته دیگ بیا وایسا ۸هفته کامل برو من ۶رفتم گفت دو هفته دیگ بیا

800بندر عباس

از من شکمی،یک میلیون و۱۶۱ هزارتومن

ولا من با تامین اجتماعی سه هفته پیش 1160هزار

,من رفتم 530

از من اصفهان رفتم، واژینال بود، ۱میلیون و۹٠٠آزاد شد

هزینه ی خاصی نداره
مثل سونو های معمولی

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی