چه بخورم قلب تشکل بشه

۸ پاسخ

انار خرما به بادوم درختی

دکترم به من گفت کندر، به، سیب، گلابی دو هفته استفاده کردم
ضربان قلب بچم خیلی خوب بود ۱۷۳بود وقتی رفتم تشکیل قلب🥺

سبزی جاتتتتتتت

اسیدفولیک مهم ترینشه...انار خیلی خوبه وهمچنین سیب...

فندوق،بادوم گردو انار، خرما، لبنیات سیب ،و خواندن سوره حجرات یاسین فجرو برای قلب و جنین عالیع

از من از یک ماهگی تشکیل شده بود انشاالله یک ماه اینا خودش تشکیل میشه اگ مشکلی نباشه

مغز بادوم

خرمااا

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد