برای تشکل قلب چه چیزایی بخوری خوبه لطفاً بگین

۱۲ پاسخ

خرما بادام انار

فولیک اسید هم حتما استفاده کن

مغزی جات انار بخور با خرما دمنوش اینا ظرر داره نخور اگر کسی توصیه کرد چون تو بار داری همه دمنوش ها منع هستن

انار عالیه

من انار زیاد میخوردم با خرما
خیلی کم هم مغزیجات میخوردم

خرما . بادوم . شیر . تخم مرغ
من اینا رو خوردم

من تو همین گهواره دیدم زده بودن قلب گوسفندی خیلی خوبه منظور دل گوسفند

خرما سیب گردو بادام زیتون انار شیر

روزی ۷ تا بادوم درختی

بادوم
گردو
اب انار من خیلی خوردم
زیتون
شیر

به و دمنوش به

خرما رو شنيدم

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری