۶ پاسخ

وای وای منو نگو ک پهلو ب پهلو نمیتونم بشم از دردش

منم اینجوری بودم بچه بزرگ و سنگین شده کم کم بهش عادت کردم و بهتر شد لگنم دیگه درد نداره ولی مثانه یه کم دیر دستشویی برم درد میگیره

طبیعیه بچه درست رو مثانه قرار داره و سنگینش میکنه لگن هم کوچیک باشه بیشتر اذیت میکنه منم از وقتی وارد ۸ ماه شدم مث شمام

ازمایش عفونت ادراری بده

اگه کنار این علائمت ، سوزش ادرار یا تکرر ادرار داری ممکنه عفونت ادراری باشه حتما یه آزمایش بده..چون من همینجوری بودم

درد مثانه منو روانی کرده . مخصوصا شبا🥲

سوال های مرتبط

مامان 💙💓💓 مامان 💙💓💓 هفته سی‌ودوم بارداری