وای وای منو نگو ک پهلو ب پهلو نمیتونم بشم از دردش
منم اینجوری بودم بچه بزرگ و سنگین شده کم کم بهش عادت کردم و بهتر شد لگنم دیگه درد نداره ولی مثانه یه کم دیر دستشویی برم درد میگیره
طبیعیه بچه درست رو مثانه قرار داره و سنگینش میکنه لگن هم کوچیک باشه بیشتر اذیت میکنه منم از وقتی وارد ۸ ماه شدم مث شمام
ازمایش عفونت ادراری بده
اگه کنار این علائمت ، سوزش ادرار یا تکرر ادرار داری ممکنه عفونت ادراری باشه حتما یه آزمایش بده..چون من همینجوری بودم
درد مثانه منو روانی کرده . مخصوصا شبا🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.