۵ پاسخ

من ۳۵ هفته و ۶ روز بستری شدم

۳۶هفته

من از دکترم‌پرسیدم گفت اخراردیبهشت اونموقع من 39هفته ام🤕🤕

من یهویی تو ۳۶ هفته و۵ روز سزارین شدم انقباض داشتم ،،، بچه های قبلیم ۳۹ هفته بودن

من ۳۸ هفته و یک روز

سوال های مرتبط