خانوما بچم شیشه رو نمیگیره چیکار کنم یه راه حل بدید؟!!

۴ پاسخ

اگه پستونک میگیره بذار در حد چند ثانیه مک بزنه بعد آروم اون و دربیار سریع شیشه رو تو دهن ش کن

حتما عادت کرده ب شیر خودت یا رفلاکس داره

لابد تازه واکسن زدین؟

پستونک هم نمیخورع؟؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی