۶ پاسخ

منم الان ۴روزه که گلوم به شدت میسوزه دکتر هم رفتم ولی فایده ای نداشت

منم یک دفعه گلو درد شدم جوری که آب دهنم نمیتونم قورت بدم هر ۱۲ ساعت سفیکسیم میخورم

من همیشه سرما میخورم اول از گلو درد شروع میشه دهنمو باز میکنم نور گوشی می‌ندازم ب حالت عوق زدن اون جا ک علامت زدی میاد جلو اگ عفونت داشته باشه سفیدی معلومه با انگشت اشاره فشار میدم چرک میاد بیرون بعدش ی آب نمک قرقره میکنم و انگار ن انگار گلو درد داشتم

مترونیدازول 250 هر 12 ساعت دوتا بخور
دیفن هیدرامین هر 8 ساعت یه قاشق غذاخوری
سیتریزن هم یکی دوبار بخور
سرماخوردگی هم هر 8 ساعت
خوب میشی

منم اینجور شدم الان چند روزه سرما خوردم

سزماخوردگیه دیگه زده به گلو تازه اولشه بتامتازون یا دگزا بزن انتی بیوتیکم شروع کن نکنه عفونت باشه
البته من دکتر نیستم😂

سوال های مرتبط