۵ پاسخ

حالا من خودمو پااااره میکنم شیشه بگیره،۳روزه نمیگیره از کنار سینم یواشکی میکنم تو دهنش سرییییع می‌فهمه میده بیرون و مبزنه زیر گریه،یساعت بیشتر طول می‌کشه تا موفق شدم شیششو بگیره

سعی کن با صدای شششش ارومش کنی.گاهی وقتا جواب میده

چون شیشه سریع شیر میره داخل دهنش مکیدنش راحته بجه ها تنبلن به خودشون زحمت نمیدن سینه مادرو بمکن تا شیر بیاد

بچه منم اینطوری بود با هزار مکافات الان از سبنه شیر میخوره
حالا اصلا شیشه نمیخوره که عر از گاهی بهش شیر خشک بدم😭

معلومه‌ک شیشه راحتتره براش

سوال های مرتبط