۹ پاسخ

خدا پشت و پناهتون🥺💔

ایدم پیستون سازی روزد. آخه بی شرف اونجانظامی نبودکه

فقط از خونه هاتون بیرون نیاید گلم. ب امید خدا درست میشه

یاخدا چی بود😭
هنوزم دارم میلرزم

اینجا هم یکم پیش شیشه هامون لرزید🥲
ما نزدیک ۱۰ روز بود رفته بودیم سمت شمال جاده اسالم دیشب اومدیم اونجا خیلی خوب بود اصلااا اثری از جنگ نبود

از بعد اذان صبح چندین بار زده

آره میگن شهرک صنعتیو میزنه

شبم زد نفهمیدی

ای بابا

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی