منم دیروز اولین بار زدم. البته دخترم بدون خرمارو بیشتر دوس داره
زیاد و هرروز بهش نده اگر شیرین میشه چون ذائقش رو به شیرینی میره و الان خیلی زوده
نه اگه حساسیت نداره بریز منم از اول ریختم تو فرنیش
نه عزیزم منم میخوام امروز براش بزنم
نه اگه بهش حساسیت نداشته باشه
نه مشکلی نیس
ن من خیای وقته میریزم
پوستشم حتما بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.