سلام مامانا
بافرنی دخترم خرما میزنم مشکلی نداره؟؟؟؟

۷ پاسخ

منم دیروز اولین بار زدم. البته دخترم بدون خرمارو بیشتر دوس داره

زیاد و هرروز بهش نده اگر شیرین میشه چون ذائقش رو به شیرینی میره و الان خیلی زوده

نه اگه حساسیت نداره بریز منم از اول ریختم تو فرنیش

نه عزیزم منم میخوام امروز براش بزنم

نه اگه بهش حساسیت نداشته باشه

نه مشکلی نیس

ن من خیای وقته میریزم
پوستشم حتما بگیر

سوال های مرتبط