نویان خوش اوا تره😍
دیان بزار
دایان به کردی یعنی سربلندی و سرافرازی عزیزم.اسم بین المللی هست و به آلمانی هم میشه معنوی، الهی
آخه نویان چیه مد شده بزرگ شه اسم شو دوست نداره و آدم یاد نو شدن میفته
نویان
هر دو قشنگن اما با احترام نویان بهتره
دایان ب معنی سرافرازی میشع گلم خیلی قشنگه ک
دایان یعنی استوار ،رایان یعنی شاهزاده کوچک ،رایان بذار😅
دایان نزار آدم یاد فروشگاه های زنجیره ای میفته
نویان
نویان
دیار هم قشنگه
نویان
نویان
رایان بذار 😁
نویان خیلی قشنگه 😍
دایان بذار 🤭😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.