۸ پاسخ

من خودم بین دیاکو. کیاشا. دانیار. دایار. مانیار. موندم🤰🏼😪

من انتخاب کردم زیاد هم نشنیدم ازش ولی نمیگم ک خز نشه 😂
بدجنسم خودتونین 😂😂

من هنوز پیدا نکردم شما وقت زیاد دارین😂😭

کارن و دوس دارم

کارن قشنگه

کارن
آرن
دیان
دیار
رایان
اینا انتخاب های من بود
در نتیجه شد نیکان

منکه انقد اسم انتخاب کردم نظرم عوض شده. دیگه گفتم دنیا اومد یچی صداش میکنیم خسته شدم😂

آرکان هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد