والا تو این وضع من نه تونستم کار خونه کنم
نه تونستم چیزی بخرم
امسال عید معنی نداره تو این شرایط
اینم گرفتم🩷
اینها با یه دورس سفید دیکه
اینو خریدم
من امسال هیچی نخریدم هم برای خودم هم آنیسا.
تو ۲۶ساله عمرم اولین سالیه ک خرید عید نکردم چون اصن عید نداریم وقتی عذادار این همه ادمیم.
از طرفی هم خواهرزاده شوهرم فوت کرده.
از طرف دیگه بنظرم خرید عید الکیه چون مجبوریم لباس گرم بگیریم براشون.چند روزم بیشتر هوا سرد نیست اردیبهشت خیلی خوبه واسه خرید دیگه یچی میگیریم کل تابستون بتونن بپوشن.
من از دی ماه دو دست لباس خونگی خریدم خیالم راحته بیرونی هم شلوار لی بگ از قبل خریدم نپوشوندم اون هس بلوز هم یکاریش میکنم حالا
اینو گرفتم 🩷✨
من یک پیراهن و شلوار لی و بلوز مهمونی ...البته ک این عیدی جایی نمیریم
من دو تا بش.میزز شلوار گرفتن نازکه مناسب تابستونم بذشه
ی تیشرت خریدم براش با ی شلوار بگ
لباسای پارسالشو میپوشه
ست سه ایکه بلوز و شلوار مجلسی ک کفش بهاره البته قبل از جنگ
یدونه این ستو گرفتم یدونه شلوار جین و کت جین و یدونه پیراهن و کفش البته همشو قبل جنگ گرفته بودم
یکیماینو
از وقتی جنگ شده ما از خونه بیرون نرفتیم مستقیم سر کار و مستقیم خونه
من یه پیراهن سفید نگین دار گرفتم با شلوار بگ آبی نگین دار. اوناروهم قبل جنگ گرفته بودم
من اینو گرفتم
هیچی نخریدم فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.