۴ پاسخ

من دکترم ببلاک داد دختر من ۲۴۰۰ بدنیا امد

دکتر پری نان داد با نان ١ اوپتی پرو
بچم خوب وزن گرفت
٢۵٠٠بود وزنش
شده بود ٣ ک دکتر گف دیگ نده فقط نان ١ بده

اگه میتونی شیر خودت رو بدی شیر خودت ولی نه پری اپتامیل

من پری نان دادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی