۱۱ پاسخ

عزیزم طبیعیه نگران نباش درست میشه یه مدت کوتاه انگار اینجوری ان

پسر منم همینه😂😂😂

یه مدت اینطوری میشه
اینم مثل کولیک میگذره نگران نباش

پسرم با چشم بسته دراز می‌کشه هی میشینه گریه می‌کنه تکرار و ادامه دار🤣

منم🤣💔سینه خیز میره ولی

دخترم منم همینطوره

وای دختر منم با چشم بسته میشینه گریه مبکنه😭

دقیقا بعدم گریه میکنه باید پاشم شیر بدم تا دوباره بخابه

وای پسرمنم همینننن پس طبیعیه؟ من همش میگم نکنه مشکلی داره تو خواب یهو چهاردستوپا میشه با چشم بسته گریه میکنه صدبار در شب اینکارومیکنه😭😂

یعنی تو خواب بیدار میشه چهاردستو پا میشه میره ؟

دختر منم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط