اگه اسم من دراومده بود میزدم سیصدتومن از بازار کمتر
تازه اگه به قول دوستان تاخیر کن تو تحویل جریمه بهت میدن
پول اضاف داری انتقال بده واسه نیازمندا تو این شرایط میخوای واریز کنی برا سایپا فک میکنی ۱ صدم اتفاقی بیوفته دیگه پولی گیرت میاد ؟ یا ماشینی ؟
ساینا خیلی خیلی دیر میدن.
دوستم اسفند پارسال تکمیل وچه کرده هنوز ندادن
برای ماهم کوییک و اطلس در اومد
عزیزم این اشتباهو نکن من پارسال اسفند ثبت نام کردم سایپا هنوز ماشینو ندادن،تازه رفتم میگن شانس بیارین طرح تبدیل نخوره خیلی ام زود بدیم خرداد ماه تحویل میدیم
الان بدترین موقعه است برای پول ریختن اصلا اطمینانی داری که بتونن تحویلت بدن قبل این ماجراها یه اقتصاد دان داشت حرف میزد میگفت پولتون تو ایران خودرو و سایپا بلوکه نکنید خطرناکه سه روز بعدش جنگ شد الان شما این وسط میخوای پول بدی بهشون
نه ... واقعا این روزا که احتمال زدن هر مرکزی هست اومدیم و زدن ... همینطور در مواقع عادی با تاخیر و دوز و کلک تحویل میدادن ... الان که واویلاس
اینکار الان اشتباهه
الان پول ریختن اشتباه محض ب ماهم تارا افتاد نریختیم توی این مملکت فعلا پول ریختن اشتباه
عزیزم مگه الان ماشین بهت تحویل میده🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.