منم تولد پسرم چهارم اردیبهشت هست
ولی خب عجله ایی نیست حالا همون روز تولدش هم میشه رفت آتلیه
پارسال هم دو سه روز بعد تولدش بردمش آتلیه
شما که تا حالا صبر کن تا اردیبهشت دست نگه دار ببین اوضاع چطور میشه
تا اردیبهشت صبر کن ببین وضعیت چطور میش شاید اون موقع همه چی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.