فرزندپروری تب استامینوفن

تصویر
۳ پاسخ

منم تولد پسرم چهارم اردیبهشت هست
ولی خب عجله ایی نیست حالا همون روز تولدش هم میشه رفت آتلیه

پارسال هم دو سه روز بعد تولدش بردمش آتلیه

شما که تا حالا صبر کن تا اردیبهشت دست نگه دار ببین اوضاع چطور میشه

تا اردیبهشت صبر کن ببین وضعیت چطور میش شاید اون موقع همه چی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آقاکوچولو مامان آقاکوچولو ۴ سالگی