۹ پاسخ

ن زنگ ن پیام باید رو در رو حرف بزنی

تو رو خدا اگر داداشتون زن بگیر نیست اسرار نکنید

زنگ باید بزنی
خودتو معرفی کنی
میخاسیم اگه اجازه میفرمایید برای امر خیر مزاحمتون بشیم

اول ب داداشت پیشنهاد بده اگه اوکی داد برو جلو زورش نکنین

مگ میخای کفش بخری چقد بی تفاوت ببی عزیزم شما ب عنوان خانوادش حداقل یکسال که بایدرفت امد داشته باشی شما هم قراره یه عمر با هم رو د رو بشین بدون هیچ شناختی چرا خاستگاری میکنید واقعا عجله میکنید

بنظرم اول تماس بگیرید و مقدمه رو بگید ک میخواید برا امر خیر برید اگه پزیرفتند حظوری برید اما پشت تلفن خاستکاری کردن خیلی جالب نیست ، بازم هر شهری رسمی نمیدونم پیش شما چطوره ‌

زنگ بزن بگو شماره مادرتون رو میخواستم واسه امر خیر

مامانتون تماس بگیرن با مامانشون
شرایطتتون رو بگن و اگر تمایل داشتن یه‌ وقت برای صحبت کردن بگیرید

چرا مامانتون تماس نمیگیرن باهاش یا هردو باهم برین با مادر دختر حرف بزنید اول

سوال های مرتبط

مامان آقاکوچولو مامان آقاکوچولو ۴ سالگی