۴ پاسخ

اره یه جیزی بخور همون موقع

اره. ضعف میکنه ادم نصف شب. با توجه به قند خونت یه چیزی بزار بالا سرت حتما بخور. از دکترت بپرس نصفه شب چی بخوری

ضعف

من شعف میگیرم شدید جدیدا اینطور شدم

سوال های مرتبط

مامان آوینا🥹💗🤰🏻 مامان آوینا🥹💗🤰🏻 هفته سی‌ویکم بارداری