دیروز دکتر به من گفت شربت لاکسی ژل و قرص لانزو و دایمتیکون که برای سوزش و نفخ هستن هیچ اشکالی ندارن تو بارداری.خودم معده دردم با لاکسی ژل خوب میشه
شیز شرین باشه بخور عالیه
اگه زنجبیل تازه داری رنده ریز کن بریز روی آب بخور یا پودرشو
من الان پا شدم ب۶ و پنتوپرازول خوردم تا ببینم موثره یا نه
من ک تهوع و معده درد فلجم کرده
دارو بدون اجازه دکتر نخور
بیسکویت ترد بخور ،
تحمل کنی زود میگذره معده درد
قرص پنتو پرازول بخور اول صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.