فشار 12 خوبه؟؟

۶ پاسخ

اره عزیزم

ن برای زن باردار خوب نیست رعایت کن ماههای آخر فشارت بالا نره

عالیه

بچه ها اصلا نمک نخورین هیچ وقت خیلی خیلی خیلی کم نمک خیلی ضرر داره خیلی بده دختر. عموم بارداره چیزایی شور میخورد و نمک الن ماهانه باید هشت تا سوزن بزنه دارو هاشو. گرفته س میلیون واسه همین نمکه نمک اصلا خوب نیست نخورین تورو خدا

برا منم۱۲ هست میترسم‌بالاتر رفته باشه 🥲

خوبه ولی سعی کن نمک و شوریجات کمتر مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری