طرز تهیه فرنی کوچولوهاتون خیلی خوشمزه باشع میگین

۲ پاسخ

یکی از مامانا این دستور رو داد من با وانیل و اینا درست کردم عالی شد ادامشم تو کامنت بعد میذارم

تصویر

نشاسته ذرت و آب و گلاب کمی نبات میزاری رو حرارت ملایم تا ب قوام برسه
بعد با مغزیجات سرو کنید

سوال های مرتبط

مامان بهار 🌸💞 مامان بهار 🌸💞 ۳ سالگی
مامان نفس کوچولوم مامان نفس کوچولوم ۲ سالگی